Fyfan , smärta säger jag bara!



Bjuder på en bild från ilördags : ) då var det som tidigare nämnts fest. Det var en trevlig kväll men inte så rolig som jag hade hoppats , det var inte spec mkt eller roligt folk ute, iaf inte på Hugo. Men det funkade la,,

Btw , ngn som vet varför texten blir i mitten bara för att man valt att ha bilden i mitten? Det går liksom inte ändra (?)

Har inte orkat uppdatera tidigare , jag ser förtillfället ut som en skållad råtta. Jag är så sjukt bränd över hela kroppen att jag inte fattar det själv :s Apotekskvinnan såg lite chockad ut idag när jag gick in för att se om det fanns ngt bättre än kylbalsam (vilket det förövrigt inte gjorde) känns som om att jag aldrig mer kommer vilja sola , men så lär det ju inte bli men jag tänker iaf använda solskyddsfaktor hädanefter! Det är inte värt smärtan nu efteråt även om jag gillar den röd bruna färgen mer än kritvit! Fyfan , så ont man kan ha! Igår efter duschen så visste jag inte vad jag skulle ta mig till , Robban fick stå åh badda handuken på mig för att försöka få mig torr , sedan linda han in mig i en morgonrock åh la mig i sängen. Jag hoppas de lägger sig mycket tills imorgon , ska smöja på med mer kylbalsam nu. Hörs imorgon ...

Puss puss : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0