fredagens planer..

herregud vilket väder , jag har vaknat 100 ggr inatt åh blivit störd av regnet! Jag ska iaf vara hemma idag , det kommer inte vara ett skit åh göra idag för ni är väl inte spec sugna på glass i detta väder people? :P Men jag bytte så att jag ska jobba sön den 21:e juni istället , så förlorar jag inga pengar åh det är ett skönt öppningspass så det gör mig inget att få jobba en söndag. Öppnar med Carro också åh det är ju alltid roligt : )

Jag ska snart ta mig en dusch åh göra ansiktsmask mm , sen tänkte jag städa lite åh om jag fortfarande har lust efter det tänkte jag ge mig på att baka bullar ^^ det var flera år sedan jag gjorde det och jag vet en som säkert skulle uppskatta nybakta bullar när han kliver innanför dörren ; )

Annars händer det inte så mycket idag , det blir nog en mysdag -och kväll hemma. Vädret gör att jag inte vill sätta min fot utanför dörren typ , jag måste ju dock ut med hunden men mer än så lär det inte bli om det fortsätter regna som nu..

får se om jag orkar göra om bloggen sen också ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0