Blogg design!

Har fixat lite med bloggen nu , det fick bli lite leopardtema -igen. Jag hade ju bara det en kortis för ett tag sedan sen tröttnade jag ganska fort. Det gör jag säkert nu också men det får duga så länge : ) Det är svårt att fixa åh trixa med bloggen när man inte har ngt bildprogram där man fixa egen header osv..

Det blir en slapp kväll för mig/oss , Att göra en pudel är kl 21:30 åh den är ganska rolig så den ska vi se. Annars händer det inte mkt mer idag. Var hos mamma en sväng förut med vidde , vi drack kaffe åh snackade lite skit. På vägen hem öste det ned så vidde var helt dyngsur när vi kom hem igen åh fick världens spel åh bara sprang åh rulla sig överallt xD

Ha en trevlig kväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0