Blandade känslor..

Godkväll people! Har ni haft en bra dag (?) Jag har haft en väldigt seg dag , inte många glassar sålda i detta väder så har mest ägnat mig åt städning åh sudoko :P Vi fick även sommarschemat idag , vissa blev mer upprörda än andra. Kanske lite förståeligt! Jag vet inte vad jag tyckte riktigt , "det funkar" var väl ungefär vad jag kände. Att 90% av passen är stängningspass känns väl sisådär men bra på ett sätt eftersom mamma snart flyttar åh hon är ju förtillfället vår hundvakt om dagarna. Stängningspassen innebär att jag börjar kl 15 , men oftast 16 åh på så sätt så behöver vi ju ingen hundvakt eftersom Robban kommer hem vid den tiden. . .att se sommarschemat var även lite skrämmande , jag insåg hur kort tid det är kvar på halvars åh vad gör jag efter det (?) , det finns ju för f*n inga jobb att söka : (

Efter jobbet gick jag till mamma , vi firade min bror som fyllde år i söndags. Var bara där en snabbis , men det var väl trevligt. God tårta ; ) jag brukar inte tycka om tårta så mkt med all grädde åh skit , men denna var god!

Redan torsdag imorgon , skönt att det snart är helg : ) har inte mkt planerat förutom att vi ska t highlander på lördag åh titta på Sean åh så tvätta på söndag - wihu..

nehepp , nu ska jag ta en smörgås åh chilla lite framför tv:n. Det är väl sista Greys idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0