ÅH vilken tur!

Just nu är jag lyckligast i världen. Min data kraschade nyss - trodde jag iaf (?) kan inte riktigt svara på vad som hände men den bara la av åh fastnade på ett åh samma ställe , precis så blev det en annan gång åh då var jag utan datan ett tag åh fick den lagad. Men nu lyckades jag själv , den är formaterad åh precis som ny. Allt som fanns på datorn innan är helt borta men som tur är och som jag är lyckligast i världen över så brände vi ut alla bilder mm i förrgår. Det finns liksom bilder som jag vill ha kvar föralltid åh det hade varit förj*vligt om allt bara hade raderats åh inte kunnat få tillbaks liksom. Så nöjd som bara satan är jag just nu : ) hade ju planer på att formatera datan nu i dagarna med hjälp av min bror men nu behövs ju inte det längre : ) Hoppas den fortsätter fungera som den ska nu bara...

orkar inte skriver mer idag , bedtime..

Kommentarer
Postat av: Helena

så bra!

2009-06-22 @ 06:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0