Världens mysigaste <3

Uppe med tuppen och tvättar , det är jag det! : ) Attans att sköljmedlet bara räckte till 2 maskiner och jag måste tvätta minst 4. Det betyder att jag måste börja min vandring mot Shell eller det heter väl numera 7 eleven (?) Det har jag mindre lust med men man kan ju inte tvätta utan sköjmedel...

Igår när jag kom hem efter jobbet så fick jag världens mysigaste överaskning. Robban ledde mig in i badrummet där hade han fyllt upp badvatten , åh i vattnet låg en massa röda rosblad å så var det massa tända ljus - hur fint som helst. I badrummet fanns även 2 glas och en flaska vin å så choklad! Så vi hade världens myskväll med bad , massage osv ; ) han är för bra ♥ Är så otroligt glad att jag fann dig älskling , du är det bästa som finns!



Bilden är ej från vårat badrum som ni säkert förstår xD men bilderna jag tog blev inget bra!

Kommentarer
Postat av: Candra

När man får det sådär bra är det värt skiten man fick ta för att komma dit :)

2009-07-31 @ 10:34:01
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Ihennesskor ♥

NT :D

2009-07-31 @ 20:32:00
URL: http://ihennsskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0