Back in Sweden : )

Nu är vi tillbaka i Norrpan igen. Kom hem runt en halv 12 igårkväll , käkade lite , rensade kattlådan (som min bror som kattvakt inte riktigt klarar av) åh fixade till lite av det våra marodör katter har för sig när de är ensamma. Sov skitdåligt inatt , drömde ngt läskigt så när klockan ringde var jag dyngtrött men det var bara att pallra sig till jobbet! Slutade 17 idag och gör hela veckan så det ska bli riktigt skönt , sen efter denna vecka har vi 1 veckas semester. Inte så mkt men vi planerar ju semester i sept / okt istället åh då åker vi förhoppningsvis utomlands : )

Kom hem för en stund sen , det första jag möttes av var röda rosor på bordet från min älskling åh en superglad vovvse. Det är lycka : ) älskar min grabbar ♥ Vi ska straxt grilla lite , sen ska jag bada Vidde , duscha själv , göra ansiktsmask åh måla naglarna...ikväll har jag planerat ngn bra film åh massa mys med min älskling!

Slänger upp lite kort från Norge , hoppas det inte segar allt för mkt bara. Det är dock inga kort på mig kom vi på , jag var liksom fotografen all the time :P Finns nog nåt på Robbans mobil men det tar vi en annan gång..

vovvsarna (min mor åh M nu är ägare till en av dem) 



Thaa people: moster , kusiner med respektive , älskade Robban mfl..




Nää du orkar jag inte mer , detta tog mitt väääldigt långt tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0