Här kommer alla känslorna på en och samma gång!

Känner mig helt väck idag. Vaknade (om jag nu ens gjorde det?) och kände mig helkonstig imorse. Jättematt åh trött. Orkade inte göra iordning mig eller nåt innan jobbet , ville bara lägga mig igen. Och så har jag känt mig hela dagen. Ont i skallen , frånvarande åh matt :$ Kom hem runt 5 , hjälpte till lite med maten , käkade och därefter somnade jag (vi) i sängen i ca 2 timmar. Så ja , nu har jag nyss vaknat. Känner mig bättre men fortfarande konstig!

Jättelyckat att man var tvungen att ställa upp på en intervju i Nkpgs tidningen idag också!! Jag blev verkligen tvingad av min chef. Han kunde ha gjort det själv lika gärna men nej nej. Owwwh , lite arg jag var där ett tag efteråt! Åh så sjukt otroligt att de kommer åh vill göra en intervju den dagen man väljer att inte göra sig iordning , dvs sminka sig osv + att jag som sagt kände mig förjävlig på alla sätt åh vis idag - MORR! Vet inte när det kommer i tidningen , hon skulle skicka ett mess innan så jag visste...

Pratade med pappa förut , har gjort nästan varje dag sen han åkte känns det som (?) Saknar honom , den här gången var det fan för jobbigt att skiljas åt! Mamma är det numera också jättekul åh träffa eftersom hon flyttat åh vi inte alls ses på samma sätt. Fick panik eller ngt i söndagskväll när cissi (kusin) också hade åkt hem åh vi blev själva. Började tjuta som en tok åh kunde inte riktigt förklarar varför mer än att jag kände mig livrädd över att förlora Mamma , Pappa åh Robban. Men efter lite gråt och Robbans tröst så kändes det mycket bättre! Måste sluta tänka framåt när det gäller vissa saker. Det gör bara ont och det är ändå inget man kan styra över den dagen det händer...fuck it!

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, jo. Kommer ihåg det. Det var utomhus och det flög hårtussar överallt. :P

Fast du ville ju bli klippt. ;)

2009-07-28 @ 21:11:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: jennifer

super söt blogg!!

2009-07-28 @ 23:56:17
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: Candra

Stackars! Låter som att du är ur balans =/

Skönt att du har en underbar pojkvän <33



Take Care!

Kisses

2009-07-29 @ 13:08:46
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Helena

plutta snutta...

2009-07-30 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0