Vad vore jag utan dina andetag..

Då var man vaken,  skulle dock kunna sova mer men det ska jag inte. Nåt måste vara fel när jag bara är dyngtrött åh vill sova hela tiden :S vaknade vid 5 imorse med världens migrän , det var på håret att jag fick rusa till toan åh kräkas men jag klarade mig utan det. Tog en tablett åh somnade om efter ett tag. Nu är det mycket bättre men jag har fortfarande lite huvudvärk =/ jag hoppas att det inte blir värre för då lär det inte bli kul att stå och sleva glass!

Torsdag idag = snart helg. Ska bli dyngskönt. Vi ska ev åka ut till mamma åh dem på lördag åh sova kvar till söndagen och då hoppas jag verkligen att det blir bra väder så att man kanske kan sola lite åh inviga poolen för första gången (?) Vi får se om det kanske blir en ny jakt efter kantareller också ^^ jag sa ju att jag aldrig mer skulle leta svamp men jag skulle så gärna vilja hitta en massa svampisar ju c(=

Hittade en fästing på Vidde igår , fan fan fan jag hatar de där små asen. Och så blir jag skitnojjig att han ska få sån fästingsjukdom osv nu : ( skulle få ett fästinghalsband av mamma som hon hade. Åh så verkar han vara lite förkyld eller ngt för han nyser rätt mkt åh det bara stänker.  Får avvakta åh se om det blir bättre annars ringa vet. Min lilla bebis ♥

Robban min skatt , du är bäst! Älskar dig massor massor massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0