tvångs update :P

Vad jobbigt det är när blogg-lusten inte riktigt finns. Jag får typ panik över att jag inte skriver åh så bara måste jag göra det ibland fast jag eg inte orkar :b såklart jag skriver med vilja åh för att jag tkr det är kul också , men vissa dagar känns det bara riktigt segt..

Kom hem för en stund sen , pappa , jag , robban åh bruuschan var åh spelade minigolf (2:a gången denna vecka). Det är roligt faktiskt : ) igår vann jag åh idag kom jag 2:a! Nu sitter Robban åh pappa i vardagsrummet åh lyssnar på hårdrock (?) själv är jag sjukt trött åh skulle kunna krypa ner i sängen..

Imorgon kommer kusinvitamin från stockholm , ska bli mysigt. Hoppas vädret är okey bara..ajaaah laaaater..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0