Tillbaka till verkligheten - don´t like it!

Jahapp , idag är det tillbaka till verkligheten igen som gäller = å n g e s t ! Jag skulle mer än gärna ha en veckas ledigt till. Anyway , semestern har iaf varit kanon trots dåligt väder mesta tiden. Vi har hittat på en massa kul så som , djurparken , minifolf , bra filmer , bio , besökt folk osv : ) och det har varit jättemysigt att ha pappa åh kusinvitamin på besök! Nästa gång kommer vi till er åh hälsar på and that will be soon I hope! : )

Imorgon ska jag till frisören åh få bort min hemska utväxt o toppa håret så lite som det bara går! Det är det värsta jag vet , att klippa håret alltso. Jaa Jess , jag är larvig! Men mitt hår är mitt allt - eller nåt ;P

Igår var vi ute på Restad en sväng. Vi gav oss ut i skogen , Jag , Janne , Robban och Stina åh skulle leta efter kantareller. Vi vandrade nog runt i ca 2 timmar (det kändes som 15) och kom hem med hela 4 kantareller. Behöver jag säga att jag aldrig mer ska leta svamp (?) ;b sedan grillade vi lite åh sen for vi hemåt..

Justja , jag har hittat en Islandshäst som jag vill ha - haha. Jag blev kär när jag såg den i en tidning hos Stina igår. Den kostade bara 57 000 åh lät hur härlig som helst! Visst skulle man på nåt sätt kunna kämpa ihop 57000 kr men de där kostnaderna som blir varje månad åh alla övriga utgifter skulle aldrig funka. Jag har funderat som en tok över hur en vanlig svensson , många av mina vänner , har  råd (?) vissa klarar ju det utan jobb till och med - hmms...vånkans förslag var att be Robban jobba mer , haha jomenvisst!

Kommentarer
Postat av: Helena

stackars Robban :))

2009-07-27 @ 10:49:47
Postat av: Candra

Låter som en god idé, hahaha..

Stackars Robban ^^

2009-07-27 @ 17:38:55
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Leia

Haha, förr sa du ju alltid att du inte orkade vänta tills håret blev långt så du klippte det alltid :D

2009-07-27 @ 21:22:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Carro:)

Vi va oxå o plocka kantareller häromdan, vi hitta inte alls mycke, sen på väg hem när man typ gett upp såg jag liite gult ner vid en sluttning, när jag går ner för att plocka sen lyfta lite på löven så va de plötsligt gult överallt, haha då blev jag glad,, helt extas, bara skrek efter dom andra att komma o hjälpa till:) slutade me en goo katarellmacka:P

2009-07-28 @ 11:00:15
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: M

Förstår att det skulle vara skönt att fortsätta vara ledig men du ska veta att du behövs i kiosken, för allas välmående ;D

2009-07-28 @ 13:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0