Thank's to me ; )

Gårdagens fødelsedagsfirande blev lyckat : ) god mat åh roliga lekar. Vi kørde lite olika tævlingar par-vis dvs Jag & Robban i samma lag och vårt lag vann. Thank's to me hihi , jag gjorde så att vi vann båda grenarna. Det var lite golf mm eftersom min slækt ær golf-freaks :P

Idag har vi inga speciella planer , det regnar just nu men ska tydligen spricka opp om ett tag. Får væl hoppas det , skulle vilja sola lite (i min nya bikini hiih).  Jag var lite brun ett tag men nu kønns det som om att man ær lika blek som innan =/

Imorgon far vi hem till Sverige och Norrkøping igen, ska bli skønt! Borta bra men hemma bæst - aiiight?

Åh imorgonkvæll ska vi hæmta hem vår lilla goosegriis ♥







Kommentarer
Postat av: Leia

Aha, vad kul. Blir som en överraskning när han växer upp sedan. :D

Fast oavsett blir det nog en gullegris. =)

Kramsi

2009-07-12 @ 13:28:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0