Only my thought´s!

Ska vissa saker förfölja en resten av livet? Saker som man motvilligt blivit tvungen att förstå åh acceptera även fast man eg inte har lust med det! Jag är inte arg , jag är bara lite less på att förflutet fortfarande ska hänga kvar åh förstöra vissa planer. Och även om det är historia nu så går det ju inte låta bli att ständigt påminnas så länge som "det där" finns kvar. Du förstår nog inte varför jag tycker det är jobbigt men om situationen var omvänd , ja då är jag säker på att du skulle förstå.

På måndag har jag bestämt mig för att börja ett nytt liv och det är på många olika plan! Det ska bli intressant att se hur jag lyckas. Jag ska verkligen jobba på vissa saker...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saker kommer alltid upp o biter en i arslet när man minst anar! Speciellt om man har det lite bra, så att man får trilla när i det där lilla hålet igen!



Hoppas du lyckas med ditt nya liv, för då är du starkare än många av oss =)

2009-07-23 @ 13:36:25
Postat av: Candra

Saker kommer alltid upp o biter en i arslet när man minst anar! Speciellt om man har det lite bra, så att man får trilla när i det där lilla hålet igen!



Hoppas du lyckas med ditt nya liv, för då är du starkare än många av oss =)

2009-07-23 @ 13:36:46
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Candra

Det är oftast så, något som gnager, inte stort nog att vara nåt, men ändå nånting som ALLTID stör vid fel tillfälle!

Det spelar ingen roll vad det är, så länge man mår dåligt av det är det fel. Alla har rätt att känna det dom vill.



Hihi.

Jag borde oxå börja med ett nytt liv ;D

2009-07-23 @ 20:00:52
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: jessica frisören

du å dina problem;) du säger ju inget till mig (hihi) så ja vet ju inte va de handlar om. men de ordnar sig alltid!!! de e mottot, ses snart babe!! puss!

2009-07-23 @ 21:40:10
Postat av: Helena

livet är nog just så här ..upp o ned hela tiden,,,sen väljer man själv det man vill nå eller hur man vill ha det..Du är stark min älskade unge....och fortsätt vara det ..älskar dig.

2009-07-24 @ 07:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0