LOVE YAAH!

2 dagar kvar till semester = u n d e r b a r t ! På söndag kommer pappsen hit åh hälsar på , stannar tills mitten / slutet på veckan och på torsdagen kommer min kära kusin från stockholmo hit åh stannar tills lördag. Ska bli roligt åh jag hoppas vi hittar på en massa skojjsigt åh att vädret är någorlunda (?)

Blev byte mellan arbetstiderna imorgon , jag jobbar eg 10-17 men är man som man är åh har svårt åh säga nej vissa ggr så blir det som det blir, vilket i detta fall ledde till att jag jobbar 13-19 istället. Det gör mig inte så mycket men det hade varit skönt att få ha de få öppningspass jag har själv. Fördelen med detta är att jag får sovmorgon vilket jag tkr väldigt mycket om just nu för jag är sjukt trött åh grinig på mornarna nu för tiden + att vidde klarar sig ensam till Robban kommer hem : ) greeeat!

Imorgon efter jobbet blir det ev grillning åh lite kubb ute på Restad med R's familia : )



Btw , så tkr jag mkt om min caroline också! She´s one of a kind ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0