Lite snabb uppdatering om vad som händer :P

Äntligen är denna arbetsvecka -och stängningsvecka över : ) den har varit över förväntan åh inte alls lika jobbig som jag hade tänkt mig så det känns skönt med tanke på att nästa vecka ser likadan ut. Men jag ser fram emot ledigt nu fre , lör och sön : )

Igår innan jobbet var jag, vidde , vånkan , elin och amanda på smultronstället åh åt glass i värmen.(bild kommer) Jag åt ngt med annanas sorbet och persikahallon glass med vit chocklad åh varma hallon mm. Det var väldigt gott men jag orkade inte äta upp hela tyvärr :b glass är så sjukt mäktigt tycker jag så jag blir oftast mätt åh belåten rätt fort :P

Idag innan jobbet åkte jag åh vånkan till Klarsjön åh bada , sjukt skönt att svalka sig i den fuktiga åh varma luft. Det tog en j*vla tid innan vi hitta dit men efter några fel-åkningar så hittade vi iaf hiih..

Imorgon bitti åker vi tidigt till Varamon. Jag , vånkan åh johanna. Ska bli najs , hoppas vädret är kanon bara (?)


Tack älskling för den fina presenten! ♥ : )

Kommentarer
Postat av: Candra

Varför åker NI till Klarsjön o badar? =p

2009-07-03 @ 17:03:45
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Leia

Låter som en god glass. :D

2009-07-05 @ 12:29:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0