Kusinvitamin , kolmården och shopping! : )

Vad roligt att ni kommenterar , fortsätt med det ; )

Jahopp , nu är kära kusin från Stockholmo här åh hälsar på. Hon kom igår , då blev det en liten tur till Cromwell. Idag har vi promenerat omkring på stan. Det var meningen att vi bara skulle visa henne runt lite men det slutade med att jag är 1300 fattigare :b men jag köpte en massa fina saker så jag är nöjd! Cissi hittade endel hon också och för Robbans del blev det nåt nytt Guitar Hero spel : )

Pappa åker hem (eller vidare ska jag väl säga) om ca 1 timme. Usch : ( tkr inte om när han åker. Det blir så tomt , spec första dagen efter att han åkt. Så det känns sisådär! Men det har varit härligt att få umgås med honom i flera dagar iaf.

Imorgon ska jag , robban åh cissi till Kolmårdens djurpark - äntligen : ) ska bli hur kul som helst. Ikväll blir det bara chill ,  vi ska hälsa på mamma åh dem en sväng sen blir det nog film eller ngt...

take care sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0