It hurt´s sometimes..

Vilket pissväder det är nu då! Iofs , jag tycker det är skönt med lite svalare luft åh det kan vara mysigt med en regnig dag men sen får gärna det fina vädret komma tillbaka. Undra om det gör det (?)

Vi var som sagt hos mamma åh m igår , fikade , kollade runt åh sådär. Jättefint åh mysigt ställe. Ngt bad blev det inte för min del då det blev svinkallt åh började regna. Men Robban & Isabelle var tuffa åh tog sig ett dopp : ) brr.. jag väntar tills solen är framme igen..sen fick vi skjuts hem av M. Lagade lite mat , kollade på film åh myste : )

Ska iväg åh jobba om ett tag , lär väl inte vara så mycket att göra idag om vädret fortsätter såhär men vi kan behöva en "städ-dag" efter alla fina dagar vi haft nu , man hinner liksom inte med grovstädandet när det fina vädret är här. Stänger med Carro idag - ruuuligt! : )

På torsdag natt bär det av mot Norge , ska bli roligt! Skönt åh komma bort en sväng åh så ska det bli jättekul att träffa moster , kusiner mm. Men jag kommer sakna vidde min plutt , Robbans mamma ska ha honom åh jag ska vara utan honom från tors-sön = H E M S K T!

Jag är en mästare på att plåga mig själv!

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh vad roligt att få höra! Tusen miljoner tack!!! Hoppas du kommer komma tillbaka :)



Massa kramar!

2009-07-07 @ 18:41:43
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0