Im your´s..

Tror jag hamnat lite i bloggtorkan igen , but I´ll give it a try! Har nyss gjort mig iordning lite. Ska ner på stan en sväng innan jobbet åh se om jag hittar ngt för mitt presentkort på H&M som jag vann på jobbet : ) en finstickad kofta är jag på jakt efter , får se vad som finns : )

Igår köpte jag parfymen jag velat ha ett tag nu åh så en ny jättefin bikini (bild nedan). Väldigt nöjd med båda inköpen men nu måste jag hålla i de små slantar jag har kvar =| jag blir helt shoppgalen nu såfort jag är på stan så kanske bäst åh hålla sig därifrån ett tag :P

Jobbar idag och imorgon sen åker vi till Norway : ) blev ändrat så att vi åker hem på måndag ist för söndag. Ser fram emot att åka iväg från Norrköping med min älskling , träffa släkt åh bara chilla!

Älskar min Robban mest! : )


Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Vi kanske kan följa varandras bloglovin'?



KRAM ♥

2009-07-08 @ 15:33:03
URL: http://memilly.se
Postat av: Candra

Åh, jag är avundsjuk på er som kan såna bikins !!

Jättesnygg =)

2009-07-08 @ 23:15:15
URL: http://caandraa.blogg.se/
Postat av: Helena

grattis till presentkortet,ja bra att hålla liite i slantarna, vi ska ju till norge......älskar dig.

2009-07-09 @ 09:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0