Flytta igen (?)

Hmm mjaa kanske , det är inte det att vi inte trivs här för det gör vi. Men efter att ha bott i äldre lägenheter i flera år dvs , lägenheter med högt i tak åh andra detaljer som är typiskt för äldre lägenheter så saknar jag det ngt enormt nu. Vår lägenhet nu är jättefin men väldigt "vanlig" åh aah , inte riktigt som jag / vi vill. Såhär i efterhand så tror jag vi tog den lite för fort bara för att vi ville ha större åh för att den är väldigt billig...

Så nu kikar vi runt lite igen , eller mest jag då : ) Mina önskemål kanske är alldeles för stora men det jag skulle vilja ha i nästa lägenhet är: högt i tak , gärna trägolv , öppenspis åh lite så. Har sett endel intressanta lägenheter , men om det blir flytt nu så ska det verkligen vara den rätta lägenheten så nu tänker vi inte bara ta första bästa..Nackdelen eller vad man nu ska säga med en sådan lägenhet är ju att det blir lite dyrare men jag tror det är värt det faktiskt : )

well , vi får se vad som händer åh sker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0