wiwi , can't wait!

wiwi , vet ni vad? Den 25:e januari firar jag ett år med min sötnos. Och vet ni vad han gjort? Han har bokat SVITEN på Grand Hotell den 23:e till 24:e ( skulle eg bokat 24:e-25:e men det var inte ledigt då ). Det är som en hel lägenhet/våning iaf om man utgår från de bilder vi sett och den har 2 jacuzzi. En lite mindre och en jättestor som ser skitlyxig ut åh därinne i det badrummet med den stora så finns det en stor platt-tv mm : ) det ska bli så himla najs! Detta år med dig , har varit det bästa året nånsin. Jag tror verkligen på en framtid med dig , det kan inte kännas mer rätt åh det känns bra åh höra att det är ömsesidigt! Jag känner mig så trygg när du pratar om oss som om det är en självklarhet att det alltid ska vara vi och kan inte göra annat än verkligen hoppas att det blir så ♥

Jaa , nu har jag öst ur mig lite av mina obeskrivliga känslor för min plutt : )

Stina åh Janne kommer hit om en stund , hon har bakat bröd åt oss : ) - sweet! Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag , jag skulle vilja ta en promenad innan de blir mörkt men det blir väl som vanligt aldrig av :P C & P skulle höra av sig sen också så vi får se vad som händer...

Jag har läst ut boken nu också , verro hade den andra boken så den måste jag låna snarast! Det känns nördigt åh läsa haha ^^ men jag har kommit underfund med att det är väldigt avkopplande åh roligt om man hittar en bok man verkligen gillar så det ska jag nog fortsätta med : )

over n out...


Kommentarer
Postat av: jessica

what!!! fan va emil ska få skäll nu, nåt sånt har han aaaldrig gjort fö mig den jäveln;) kan vi inte ta nån lördagkväll framöver å ha lite "parmiddag" höhö, nä vars men käka nåt å dricka lite vin å va lite civilicerade "vuxna" if u know what i mean:P pöss

2009-01-06 @ 22:44:36
Postat av: Linda

Hej!

Va mysigt. de är en jätte mysigt svit. Jag och robban hade med den sviten när vi var i Norrköping senast. Åhh de är så mys på hotell. Hoppas ni får de jätte trevligt där. Kramkram

2009-01-07 @ 11:36:38
URL: http://hjartebarn.blogg.se/
Postat av: Carruuu

Shiiit nice..:P

2009-01-07 @ 18:55:17
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Candra

Oj, Fett Nice !!

Grattis till det gångna året :D

2009-01-08 @ 12:31:24
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0