världen är liten?

Eller ska jag säga facebook kanske. Jag skrev ju igår att vi ev ska kolla på en lägenhet imorgon. Pratade med killen som har den igår åh vi skulle höras imorgon så att vi kunde komma förbi åh titta då. Så hittar jag en gammal kompis på facebook åh det första jag ser bland hennes vänner är hans namn och efternamnet är inte jättevanligt direkt så det måste ju vara han : ) då har man ett ansikte på honom redan innan nu liksom. Tyckte bara att det var skumt att han dök upp just precis nu ;P

Ja , jag har varit vaken sen 06:40 eller nåt. Har skickat in jobbredovisning åh lite sånt. Tänkte försöka somna om en stund nu sen ska jag ner på stan åh se om jag hittar nåt kul/fint : )

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0