psykoblicken ^^

tjaaa : )

denna dag har jag spenderat med Emelie , det är ju inte allt för ofta trots att det känns som om vi båda har all tid i världen egentligen. Det handlar mest om att man blivit för bekväm åh slö för att ta initiativet till att höra av sig. Men det skulle ju vara kul om vi ändrade på det. Vi var iaf på stan en sväng , käkade en liten kycklingkebab åh pratade av oss det viktigaste ;P (träffade Inger åh Stefan där också , dom är så goa!). Sen promenerade vi runt som två yra hönor utan att eg veta vart vi var på väg. Köpte ett nagellack åh var inne på telenor för att ta reda på vad min blivande (om jag bestämmer mig för den) telefon skulle kosta i månaden mm. Blev lite halvnervös åh fick inte fram alla frågor jag hade planerat åh fråga innan då killen i butikens blick verkligen psykade mig ^^ det kändes som om han såg rakt igenom mig åh det verkade som att han gillade att jag blev helt fumlig åh kom av mig. Jag har kommit på att jag verkligen har svårt för ögonkontakt i alla tillfällen. Jag har nog alltid tyckte det varit jobbigt när jag tänker efter , med lärare på arbetsintervjuer åh bara i vanliga diskussioner med folk jag känner. Why?

sen åkte vi ut till maxi en sväng , Mli köpte hårfärg åh sådär. Sprang in på cubus en sväng åh jag blev verkligen sugen på nya underkläder : ) then , hämtade vi Alicia på dagis , hon har blivit så himla stor! Hon lärde sig åh säga "Zäta" idag men det lät mest som "Äta" hehe. Väl hemma hos dem så skulle vi köra lite Nintendo Wii. Emelie trodde genast att jag ville spela Guitar Hero men jag har aldrig gillat det (och hade bara spelat det en gång tidigare innan idag) så jag tackade nej direkt. Men sen fick hon mig att testa åh nu är jag typ helt såld åh tycker det är jättekul xD det ska vi/jag införskaffa!

Det har iaf varit en mysig dag : ) nu ska jag börja med maten...

Mli åh Mli : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0