bästa året någonsin!

På söndag har vi 1 år tillsammans : ) det har varit det bästa året någonsin. Om jag ska vara ärlig så hade jag aldrig trott att vår lilla fling skulle utvecklas till ngt så underbart! Det är mycket jag skulle vilja skriva , men jag väljer att låta bli!

Jag har fruktansvärt ont i min svank , i mina höfter och i mina ben. Det är svårt åh förklara hur det känns men det värker precis hela tiden. Jag får så nångång ibland åh vet inte vad det beror på. Dagarna innan "tjejveckan" så får jag ont på diverse ställen men kan detta verkligen ha med det åh göra (- det var mamma som tänkte att de kunde bero på det) Det känns iaf som om att jag skulle vilja att ngn ställde sig typ framför mig medan jag sitter el ligger åh sedan dra som bara f*n i mina ben - hur sjukt låter inte det? ;P

nehe nu ska jag gå ut med mamis vovvsar. Efter det funderar jag på att sova en stund (har varit vaken sen typ 4). Ser fram emot kvällen massor , det ska bli så mysigt! : )


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni får en trevlig kväll bejb:P

2009-01-23 @ 12:33:39
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0