saker att längta till : )

som vanligt så är jag dålig på uppdatering under helgerna , vet inte riktigt varför (?) Det har varit en mysig helg iaf. Ifredags hände det inte mycket alls , vi var bara hemma åh slappa typ. Igår var vi först på "boxningsgala" , Martin hade match + några andra man kände igen så det var lite kul. Åh nu har jag äntligen fått ett ansikte på Cliff ;P På kvällen blev det kinaresturang med min snygging - mkt mysigt : ) höjdpunkten med kina är ju lyckokakan haha , jag är alltid lika förväntansfull ^^, efter det kände vi inte riktigt för att knalla hem så då raggade vi med mamms till Cromwell för att ta en öl/drink/cider åh det var jättetrevligt : ) sen promenerade vi hemåt i kylan...

Just nu har vi en massa roliga saker att se fram emot känns det som : )

- 23/1 Grand Hotell med min älskling
- 25/1 ett år med världens bästa
- 7/2 ev hälsa på sthlms släkten åh fira pappa
- 28/2 K1 rumble of the kings
- 22el29/3 ev kryssning
- slutet på mars börja jobba!
- flytta såfort vi hittar ngt vi vill ha
- boka resa : )
 
det känns skönt att ha lite saker inplanerade åh ngt att längta till , det kanske gör dessa arbetslösa dagar lite roligare. Jag skulle vilja hälsa på Jim (min bror) Frida åh alla barn också. Enda nackdelen med det är att det kostar så mycket att resa dit/hem. De hade haft 37 minus grader i fredags - helt sjukt kallt! Men så mysigt med all snö : )

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0