only my thought's

Oohmyy , jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen åh ändå somnar jag inte! Tycker synd om min sötnos som säkert är minst lika trött åh redan befinner sig på jobbet nu. Vi har ju typ vänt på dygnet nu bara för att R varit ledig. Så det var ju inte det lättaste att somna igår. Vi släckte runt halv 1 nångång men vi låg bara åh snurrade åh suckade båda två typ. Robban kom med förslaget att vi skulle läsa åh visst det lät bra tyckte jag. 02:40 släckte vi lampan för andra gången. Det kändes som vi hade läst i ca 20 min men så var ju inte fallet. Somnade kanske runt 3 åh när klockan ringde imorse kl 06:45 höll jag på att smälla av typ. Förövrigt så är det grymt tråkigt att min plutt börjat jobba igen , det är så mysigt när han är ledig åh jag njuter verkligen av varenda minut. Men han är iaf ledig en dag till , imorgon : )

På tal om böcker , jag började läsa Pojken som kallades Det igår. En bok som typ alla läst åh som jag har tänkt att läsa i flera år men aldrig gjort. Jag läste typ halva boken igår. Den är ju helt sjukt hemsk. Jag blev jätteupprörd av vissa saker jag läste åh det står ju att den är verklighetsbaserad men ibland undra jag fan alltså. Det är ju helt sjuka saker hon utsätter honom för åh det känns som att man inte kan vara så hemsk - men förmodligen finns det sådana människor! Läser förmodligen ut den senare idag så nu måste jag införskaffa mig den 2:a boken....

Carro , jag har tänkt! Och kommit fram till att Du åh Peter får inte flytta : ( I don't want you to! Nu känner jag mig som Gunnar på barnhemmet i Rasmus på luffen "Men , vem ska jag vara meeråh?" (och jag hör honom framför mig hehe). Näe men seriöst , jag har inte hunnit reflektera över det ordentligt än åh jag hänger nog inte riktigt med. Men jag vill iaf inte att ni ska flytta. Självklart önskar jag er all lycka åh vill att ni ska lyckas med det ni vill. But , Im gonna miss u! Men ni kommer väl förhoppningsvis "hem" nångång : ) det känns nog extra jobbigt för att det är hon som står mig närmast just nu , som jag pratar med om allt åh tvärtom. I stort sätt den enda jag umgås med förtillfället. Känns som om alla andra är så upptagna med sitt eget (eller är det bara ngt jag tror , eller en ursäkt för att jag själv är så tråkig åh inte hör av mig?) När man rabblar upp sina vänner så känns det som att man har många men varför umgås man aldrig då? Äsch , jag får försöka ta mig i kragen åh göra nåt åt saken...

om man skulle försöka somna om en stund då , later dude's : )

Kommentarer
Postat av: Carruuu

Hehe buuumman då:) Jag kommer sakna dej me, men tror att tiden kommer gå väldigt snabbt här hemma. Jag kommer sakna många, men det här e nåt jag måste göra.. Pusspussbejb<3

2009-01-07 @ 18:50:25
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0