My weekend!

oj vad dålig jag varit på att uppdatera denna helg. Anyway , helgen har mest spenderats med att leta ny soffa och söka lägenheter : ) Vi har varit på alla möjliga möbelaffärer men vi tror att vi har hittat soffan vi vill ha på EM möbler. Den är superfin åh jätteskön. Lägenheter är det värre med , vi har sökt några stycken men jag tycker alla verkar sådär , sen ska man väl inte säga nånting utan att man sett dem iofs : ) det är ju en 2:a vi hittat som lockar väldans mycket men den e alldeles för dyr som sagt...men vi fortsätter leta , det dyker väl upp nåt som passar så småning om : )

fredagen tillbringades med Vånkan åh Carru hemma hos fam Andersson : ) Lena hade gjort jättegod smörgåstårta som vi blev bjudna på. Sen blev det lite Let's dance , sexsnack ^^ det är bra att utbyta erfarenheter ibland haha åh så tittade vi lite på Björn Gustavssons dvd. Carro hann även med att hälla i sig 2 flaskor vin åh en öl men det var hon värd efter alla tråkigheter som drabbade henne den dagen - skönt att det är bättre nu ♥ Sen åkte jag hem till min man åh myste : )

Idag har vi kollat ännu mer soffor åh sen kom Stina å Janne hit på lite mat : ) nu ska vi bara chilla. Jag känner mig lite halvkrasslig har gjort det sen igår. Jag vet inte om det är ngt med bihålorna men jag har en obeskrivlig huvudvärk (inte vanlig huvudvärk utan mkt värre) Jag kan knappt röra på huvudet , böja mig ner eller luta huvudet bakåt för då känns det som huvvet ska sprängas , det är dock bättre idag än igår så det är ju bara hoppas det fortsätter så!

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0