expectations

Nyår: det var väldigt trevligt hemma hos Camilla åh Henke , de hade gjort jättefint med maten åh allt åh det var väldans gott. Sen bar det ju av vidare till lokalen. Jag var på lite halvsegt humör pga olika saker. Dessutom så tror jag att jag var för nykter mot vad alla andra var åh jag kände inte för åh dricka mer än det jag druckit så jag förblev typ nykter! Väl i lokalen var det sådär , det var ju mest äldre som sagt men det visste vi ju innan. Det var en väldans fart på dem så ska absolut inte klaga men jag var fortfarande inte på det där partyhumöret som krävdes för att ha kul. Vi beslutade oss för att ta taxi hem åh då var väl klockan runt 2 åh jag har aldrig förr tyckt att det varit så skönt att komma hem. Men väl hemma så blev det ingen sömn på ett tag. Vår granne hade snott mammas ena hund , stängt in den i sin lägenhet och stuckit. Stackars Melker : ( han bara stod åh pep vid dörren. Mamma var vansinnig åh vi försökte desperat få tag i honom , men inget svar. Så mamma ringde till polisen , men de kunde inte göra nånting då han kunde ha gjort det av välmening åh det fanns viktigare saker att göra en att få ut en hund - MORR! Vi satte upp en ganska arg lapp på dörren att han skulle lämna tillbaka Melker såfort han kom hem så runt 5 nångång knackde han på min dörr. Melker var helt förstörd åh typ kramphöll mig med sina framben åh sen drog han ( han , honom är alltså grannen ) igång med sitt snack som varar i en evighet om man inte avbryter honom med att man inte har tid typ. Hela grejen kanske var av "välmening" MEN , du visste vart mamma var , du skulle ha lämnat honom där åh inte stängt in honom själv i en lägenhet medan fyrverkerier åh skit pågick. Så bråttom iväg kan du inte ha haft att du inte kunde gå en trapp ner för att lämna honom...åh som jag inte förklarade innan , Melker hade alltså rymt ut i trappuppgången så det var där han hittade honom. Väl medveten om att det är mammas hund och vart mamma befann sig egentligen...men men nu är han safe åh där han ska vara iaf : )

Nästa nyår skulle jag typ kunna vara hemma , bjuda hit lite folk på käk. Spela lite spel åh dricka men ändå ta det ganska lugnt. Nyår är så överskattat. Man har världens förväntningar åh det blir aldrig som man hoppats el tänkt sig!

Gårdagen: upp åh käka frukost åh sen åkte vi ut till Maxi för att handla födelsedagspresent åt Phoenix , det blev en Bobby Car åh jacka med termobrallor till : ) sen hem till dem för att fira honom. Det kom en massa folk , vi som trodde att vi + en fam till var de enda , men det var trevligt. Sen tog vi en promenad hem , åh det var så sjukt kallt. Lagade jättegod mat , ett recept vi fått av Sean åh vi lyckades verkligen skitbra ; ) Sen vet jag inte vad vi gjorde egentligen , men klockan rusade iväg åh ingen av oss var trött. Runt klockan 2 så kom jag på att vi hade tvätttid kl 7 på morgonen åh ville typ bara kasta mig i säng åh sova direkt , men så blev inte fallet då robban envisades med att vi skulle vara vakna för att han tyckte vi hade det så mysigt ;P åh det hade vi verkligen! Men när vi börjar bli lite trötta åh det börjar bli sent så får vi världens dampryck typ , jag uppfann en ny lek som vi lekte ^^ haha...nångång efter det så somnade vi iaf. Och det känns som jag hann sova typ 2 timmar innan klockan ringde åh det var dags att börja tvätta : (

ska lägga upp lite kort från nyår sen , check it out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0