party - break

Jag åh R bestämde ju oss för ett tag sen att vi skulle ta ett break från festandet. Jag är faktiskt förvånad över hur bra det gått : ) Jag menar inte att det varit svårt el att vi festade dygnet runt förut men det blev nästan 1 gång varje helg (ibland 2) eller iaf varannan helg åh det är väl ganska normalt och typ lika mycket som alla andra festar. Men de senaste gångerna vi festat så har det verkligen bara varit segt åh verkligen inte konfliktfritt på nåt håll så jag tror det är därför vi tappat suget. Jag tycker heller inte att uteställena är spec roliga längre , det är typ alltid samma folk mm. Men nu öppnar ju otten på nytt , totalt nyrenoverat (robban har varit där åh jobbat , så jag har ju fått lite inside information hihi) , det låter som det blir jättefint  så dit måste man väl åh kolla läget när det öppnar iaf.  De har typ "invigning" på fredag , R har fått inbjudan åh får ta med sig en men jag vet inte riktigt vad jag känner för , hans chef + fru mm ska med åh det var ju roligt sist men vi får se. Då skulle vi isf få komma dit runt 8 åh så var det väl käk mm och sedan öppnade det för alla runt 12 el nåt om jag minns rätt?!

Vånkan , Becca mfl ska ut på lördag åh vill att jag ska med men jag är väldigt velig vad gäller det också :b Jag har blivit en tråkig torrboll :P

men tillbaka till det där fest-breaket , ist för att ha gått ut på krogen åh festat gärnet så har vi typ gått till Cromwell åh bara druckit nåt åh chillat , druckit nånting hemma / el hos ngn annan åh det har känts skitbra. Såklart att det kommer bli hårt festande också men på den nivån som det varit nu under några veckor har jag faktiskt trivts...

Alkohol är jättegott åh väldigt roligt ibland , men för mig/oss har det medfört så mycket tråkigheter så som onödiga tjaffs , svartsjuka , för mkt fylla osv...de bra sakerna måste liksom överväga det dåliga sakerna för att det ska vara roligt åh det har det inte riktigt gjort de senaste gångerna , så ifortsättningen hoppas vi att det blir bättre ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0