weakness!

I hate to feel weak men ibland är det svårt att undgå att göra det! Jag vet inte varför jag gör det egentligen. Ja , jag ältar åh tjatar lite men ni är inte tvingade att läsa ;P Jag tror att det som skulle göra susen är verkligen att få börja jobba. Få känna att man behövs till nånting , att tjäna pengar åh kunna unna sig saker , känna att man klarar av saker. Just nu känns allt så fruktansvärt segt åh det är fanimig deprimerande att bara gå hemma när alla andra jobbar osv. Det är skönt de första 2 veckorna typ , att få sova ut åh hitta på lite vad man vill. Men när man gått hemma lika länge som jag gjort nu så känns det som man ska explodera! Man är seg åh trött utan att ha gjort ett skit , humöret är helt up n down , jag är sjukt understimulerad! Höjdpunkten på dagarna är när R kommer hem från jobbet även om vi inte alltid hittar på ngt! Och det är underbart att vara med honom självklart : ) men jag vill också komma hem efter en arbetsdag och vara trött pga att jag jobbat , få berätta vad som hänt på jobbet idag , känna hur meningsfullt det är att vara ledig på helgerna osv.

Just nu längtar jag sjukt mycket till Halvars öppnar - för det känns inte som att jag kommer hinna få nåt annat jobb innan det ändå. Om det blir så att jag jobbar där denna vår/sommar igen så ska det bli så sjukt kul att bemöta alla kunder igen : ) (okey , det finns vissa undantag man helst slipper).Trots att jag hatar att ställa frågorna "våffla , bägare el strut? Stor eller liten?" och alla dessa frågor så ser jag fram emot att få ställa dem nu : ) Jag hoppas vi öppnar lika tidigt i år som förra för då öppnar vi förhoppningsvis i slutet på mars! : )



åh varför skulle jag vara ett undantag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0