I wanna move ffs...

hallo , jag börjar med att berätta att lägenheten vi kollade på igår inte var ngt åh ha. För det första , om man har en visning ser man inte till att det är lite fräscht när folk kommer då? Han hade nerdraget överallt så det såg sjukt dystert ut. Han var hårdrockare eller ngt så hans saker åh stil föll oss ju inte direkt i smaken. Det luktade konstigt osv. Men om man ska utgå bara från själva lägenheten så var den ändå inget rolig! Så det blir att leta vidare , men det verkar som om att det inte finns några lägenheter typ - morr! Jag / vi vill flytta nu : ) Vi hittade dock en jättefin insatslägenhet (tack Linda förresten min flitiga läsare som uppdaterar mig lite åh hjälper mig med sådant jag inte förstår mig på hihi). Men jag vet inte , jag känner att jag vill vänta lite med det. Iaf tills jag har en fast åh säker inkomst : ) Robban är lite ivrig dock ;P Anyway , jag kollar runt för fullt på hyres nu , sjukt att 2:or är så förbannat dyra ;s Jag hittade en jättefin 2:a , jag vet btw hur de lägenheterna ser ut inomhus men den kostade 5800 el nåt sen tillkommer det ju en massa annat!

Ikväll / senare ska jag hem till verruu , jag ska tydligen bli bjuden på mat där idag : ) ( precis som förr ). Sen blir det nog bara att chilla åh kolla film. Hon hade lånat High School Musical 3 av Candra. Inte mina favoritfilmer direkt men det funkar la :P Carro messa mig nyss också åh sa att hon ville komma förbi åh hänga med oss lite : ) hon skulle vara hos sina föräldrar så då blir det ju close liksom...

det är fredag åh det gillar vi , aiiight? ; ) Imorgon ska jag åh min snyggning åka runt åh kolla lite soffor sen blir det ev att träffa C & P..

btw , Jessica din slut fick du mitt mess igår? Jag vet att du älskar min blogg - och mig! Answer me right away!

Kommentarer
Postat av: Candra

Låna.. Hon fick den lo :p

2009-01-09 @ 16:56:58
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0