sneaky!

godmorgon ( to late to say maybe ) men jag vaknade iaf för typ 15 min sen : ) sov väldigt dåligt inatt sen somnade jag om när Robban gick åh denna morgon på momangen , det brukar ju ta typ 2 timmar annars! Förkylningen åh halsen känns sådär , det är värst på morgonen åh kvällen...

det blev inget Stina åh Janne igår , istället kom mamma hit efter jobbet åh drack lite te åh satt åh pratade - hon har dock ingen röst knappt! Sedan roade vi oss , jag åh robban alltså med att titta på Drömkåken det var sjukt länge sen jag såg den så det var ganska roligt : ) men jag tycker så synd om han (Göran va?) allt bara skiter sig :P Efter det så borde vi väl ha hoppat i säng men vi var som vanligt inte trötta. Så vi satt åh kollade på pinsamma videoinlägg som hon Kissie gjort (om ni vet vem det är? Det är en tjej som bloggar iaf) Det enda hon säger är typ "eeehm , jaha vad kan jag säga mer? osv" så jag förstår inte riktigt syftet med hennes videoinlägg. Anyway , ska inte klaga för det är underhållande iaf ;P Men roligast är nog folk som gjort parodier av henne ^^ väl i säng så fick jag ännu mer energi eller något haha åh Robban tyckte att jag var en retsticka mohaha - skulle jag? ; ) tillslut gick det att somna iaf , men det tog ett himla bra tag!

Erica var nyss här , såg dyngsjuk åh nyvaken ut. Hon åh Martin fick en lapp i brevlådan häromdan och det stod nåt " Sänk musiken , jag försöker plugga mm. Hälsningar Granen under". 1) Det stavas Grannen! 2) Det är hans tjej som pluggar åh hon bor inte ens här. 3) Den här snubben har aldrig brytt sig om att visat respekt för ngn annan i huset så varför ska vi visa honom respekt. Erica skulle iaf knacka på hos honom nu åh säga åt honom åh sänka sin musik. Justin Timberlake 24/7 är det också. Inte för att han är dålig men variation thx...

frukost nu , sen fixa till mig lite and then (?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0