catch me if u can ;P

ännu en seg dag har passerat utan att något vettigt gjorts typ :P det enda vettiga jag kan säga att jag gjort är väl att jag städat lite åh faktiskt tvättat den lilla tvätt vi hade - mest för att få köksduken tvättad som stina kladda ner mohaha ; ) Spanat lite efter lägenheter , men jag undrar lite hur hyresbostäders system fungerar? Känns som vi sökt en j*vla massa och utav dessa har vi fått gå på EN visning! Men det är väl bara leta vidare , men det vore ju kul om det kunde gå en aning framåt i sökandet. . .

Imorgon ska jag träffa Mli , Camilla , Elin åh Vickan (jag vet inte riktigt vem vickan är , men det är iaf Mli's kompis). De ska komma hit. Vi skulle eg setts på stan åh fikat typ men vår nya soffa ska komma under morgondagen och det sa endast på efm så då känns det dumt att springa ner på stan åh inte veta när man måste vara hemma. Så då föreslog Mli att vi skulle ses här åh det blir ju great. Jag vet dock inte riktigt vart vi ska hålla till då vi är sofflösa tills den nya kommer och vi har endast 4 köksstolar ;P ( vi har sånt barbord med 4 stolar). Men det löser sig : ) Jag är väldigt nyfiken på Elin , vi har inte setts på länge åh jag undrar ju om bebismagen börjat synas ännu , men det gör den nog : )

btw , hoppas alla är nöjda med min blogg nu. Jag skriver inga mystiska saker - tror jag iaf? Utan jag försöker förklara saker så utförligt som möjligt! Allt för att undvika missförstånd åh jobbiga kommentarer. Det är ju iofs min blogg , mina tankar , min sanning! Ingen är tvingad att läsa och om jag ngn gång skriver ngt oförklarligt som de flesta andra gör så är det för mig ganska oförståeligt att jag ska behöva förklara åh försvara det jag skrivit när ingen annan gör det...dessutom , de ggr jag gjort det så är det alltid fel personer som tagit åt sig. Tror inte ens att de personer jag riktat en kommentar till nån gång ens läser min blogg :P men vad vet jag , det dyker ofta upp personer som läser som jag absolut inte hade trott , men det är bara roligt : )

later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0