trust nobody...

ngn som har lust att öka min motivation till att göra saker (?)

Jag tror jag har bestämt mig för att gå ut på lördag iaf,  förfest hemma hos Becca med lite käk åh så sen blir det väl otten I guess. Ingen av oss har ju varit där på länge åh nu är ju allt omgjort så det vill man väl se : ) om jag bestämmer mig för lördagen så skippar jag nog morgondagen eller inte nog , jag gör det! Har inte festat nånting sen nyårsafton så jag hoppas det blir en rolig kväll/natt...

Idag skulle vi åkt åh storhandlat med Stina åh Janne men det har åkt på magsjuka så det blir troligtvis ingen handling! Peppar , peppar ta i trä, jag har inte varit varken magsjuk , haft feber sådär riktigt ordentligt på flera år! När jag var liten kändes det som om jag alltid var sjuk åh hade feber ;s Men jag är glad om jag slipper som sagt : )

Just nu är vissa saker lite problematiskt åh jag känner mig inte alls på topp. Jag är sur , jag kan inte bara släppa det , jag förstår inte , jag blir besviken , jag kräver svar (?) och ska jag kalla det där ett väldigt konstigt sammanträffande or what?

Ibland känns det verkligen som att man inte kan lita på nån , man är rädd för att folk ska dömma en om man berättar vissa saker , eller att det förs vidare utan att man vill det. Är det bättre att hålla saker för sig själv ?

trust nobody?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0