tiden läker alla sår (?)

näe , tiden läker inte alla sår. Det finns saker som sätter sig fast åh aldrig slutar göra ont. Det kan sluta för ett tag men när man minst anar det så dyker det upp igen åh göra lika förbannat ont...

Just nu saknar jag mormor , jag önskar att hon fanns här! Att jag kunde gå hem till henne åh titta på våra bästa år tillsammans med henne , lösa barnkorsordet i alla Allerstidningar hon hade , åka åh handla tillsammans med mamma åh henne , våra myskvällar när vi åt räkor åh de drack vin. Jag saknar när mamma åh jag satt uppe hos mormor medan hon var på väg hem från utlandet , jag somnade oftast men vaknade av att hon kom hem , jag minns speciellt en gång när hon kom hem åh jag fick den där fina dockan , den liknade mig när jag var liten på nåt sätt. Jag ångrar den sista tiden lite , jag kan inte låta bli att känna mig som en svikare även om du säkert förstod mig! Jag kunde bara inte se dig sån! Jag önskar att du var här åh kunde få träffa Robban , min bror Jim (igen). Jag saknar dig, jag tänker på dig , jag älskar dig...♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja fy, vad sådant är jobbigt.

Det är så man mår illa faktiskt =/

2009-01-29 @ 00:10:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Carro

Nae tiden läker inte alla sår! Känns ibland konstigt att bli lessen över något som hände för så ¨länge¨sen. men det e okej. det e helt okej att sakna. men ångra inget.. bättre att minnas de bra än det dåliga.. Puss på dej

2009-01-29 @ 21:29:55
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0