tickande bomb!

hm , jag vet inte om jag är för hård ibland? Men när jag är riktigt sur åh arg så blir jag hård åh kanske lite orättvis (?) Och nu i 2 dar känns det som om jag gått omkring som en tickande bomb som närsom exploderar. Lite av den tickande bomben kanske utlöstes förut åh jag fick väl ur mig endel tankar åh känslor...

grejen är att när jag är arg så vräker jag ofta ur mig en massa onödigt också , som jag självklart ångrar efteråt! Aja nog om detta , jag känner mig lite lättad förtillfället iallafall...

helgens planer krascha lite , eller inte planerna men vånkan har tyvärr blivit sjuk åh kommer inte medverka! Jag hoppas dock att hon blir frisk tills dess men ja vi får se. Det blir nog roligt ändå , Erica har ju fyllt nu också och ska ev med : )

huvudvärk så det heter duga har jag också , haft det i 3 dar nu. Gör inte mycket förtillfället , har nyss ätit jättegod mat som min plutt gjort - Korvstroganoff åh ris! Han lyckas alltid med maten han gör faktiskt det blir alltid gott : )

Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0