Mystiska samtal

mh jag har fått 2 skumma samtal på senare dar , en gång ihelgen mitt inatten och nyss. Ihelgen sa han att han hette Jonte åh hade gått i min paralellklass åh att han fått mitt nr av Vickan (han sa att han var med henne men att hon var ute åh rökte haa , saken är bara den att hon befinner sig i USA åh gjorde det då också - hööm?) Han yra om allt möjligt åh ville träffas mm. Nu när han ringde nyss så kände jag igen rösten åh denna gång ville han köpa min cykel som står i förrådet. Saken e bara den att jag inte ens äger en cykel ^^ Jag la på , åh han ringde igen. Då sa han: Jag ska förklara vem jag är. Du känner mig , vi har umgåtts för länge sen. Du har funnits i mina tankar och killen som sitter brevid mig har funnits i dina. Efter det kände jag igen rösten direkt haaaa , det var Robin Fyrberg åh "killen brevid" var Matte - jävla G33ks! Robin har alltid varit skadad åh haft den sjukaste humorn nånsin! Men han e störtskön c(=

det blir paybacktime nångång ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0