myspys med min plutt <3

då var jag hemkommen från stan , det var ett tag sen dock :P Jag försökte ju hitta outfiten för morgondagen åh jag lyckades väl sisådär : ) det blev en sån midjekjol eller vad man ska kalla det , vilket absolut inte är min  stil men jag har alltid tyckt det är snyggt så nu gjorde jag slag i saken åh köpte en! Sen så blev det 2 olika toppar , en svart åh en rosa då kah inte kunde bestämma mig för en i affären. Sen blev det lite småplock som ansiktsmask , hårspännen nagellack : )

Åh just nu har jag verkligen inte turen på min sida! Inne på H&M så upptäckte jag att det var hon som stod snett mittemot mig , inte för att jag tycker illa om henne utan bara själva situationen. Jag kände hur jag stelnade till innan jag snabbt gick därifrån...

nu håller jag åh min sötnos på att laga mat , potatisgratäng (som jag hoppas vi lyckas bättre med denna gång än första gången) oså fläskfile åh bearnasiesås (stavning?) sallad mm : ) mums! Ikväll ska vi bara vara hemma åh mysa åh chilla och det ska bli underbart! Det blir inte samma sak på veckodagarna så därför är helgerna extra mysiga : )

imorgon blir det utgång , det tråkiga är bara att hälften gått åh blivit sjuka även carro nu =/ Men det blir nog roligt ändå , Martin mfl , Becca , jag åh älskling lyckas nog roa oss ändå : )

Puss så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0