Jo , lite nervös är jag allt!

gomorron , tidigt vaken idag åh denna morgon är jag inte pigg utan skulle helst vilja ligga i sängen åh sova. Så är det alltid när man vet att man inte får. Annars när det är frittfram åh sova hur länge jag vill så går det inte sova - morr! Ska snart äta frukost åh fixa till mig lite , sen ska jag på arbetsintervju och jag är ganska nervös! Jag tycker inte om sånt ;P Men det ska väl gå bra - håll tummarna för mig people! : )

gårdagen blev det inte mycket av , var bara hemma åh tog det lugnt. Gjorde ett nytt försök att poppa popcorn åh denna gång inte micropopcorn åh det gick ju galant ; ) (i onsdags brände jag 2 påsar i micron så det bara var att slänga dem , eller ja robban fick i sig lite ändå ;P) men jag tror det är micron som är knas åh inte jag ^^

idag är det också lite oklart vad som händer , vi får se senare : )

uppdaterar senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0