Jag ska bli envis som en gammal get!

phuu , idag har jag sprungit på stan i hela 3 timmar utan att ha hittat nånting typ. Det blev en mascara , kajalpenna , underkläder som jag dock funderar på att återlämna. Jag har svårt för att bli nöjd med bh:ar speciellt , de tycks aldrig finnas i min storlek , allt är för litet åh en för liten bh är inte snyggt! Den jag köpte var iofs helt ok men jag är inte helnöjd! Sen blev det en annan sak men det kan jag inte berätta för det ska bli lite surprise för min älskling imorgonkväll/natt ; )

annars har det inte hänt så mycket idag. Jag är grymt sugen på att gå åh göra naglar. På törnrosa kostade det bara 340:- där jag gjort förut har det kostast mellan 500-600 så 340 känns ju riktigt billigt ;P ( det tyckte dock inte robban )

Och nu har jag gett mig fan på en sak åh denna gång ska jag lyckas. Jag vill inte skriva vad det är ifall det skulle bli ett fiasko av det hela så jag håller det för mig själv ett tag : ) Men jag ska verkligen försöka stenhårt för att lyckas! Jag har alltid tyckt att jag är envis av mig vilket borde betyda att jag inte ger upp , men när jag tänker efter så ger jag upp väldigt lätt? Iaf vissa saker så det är dax att ändra på detta....

XoXo

Kommentarer
Postat av: petra

hiih jag tror jag vet vad du pratar om ;) något vi pratade om för väldigt länge sen men ingen av oss lyckades, right??? om det är det så "började" jag med det i söndags :) får se om man håller det denna gång.

2009-01-27 @ 11:37:11
URL: http://metrobloggen.se/angel87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0