Jag har blivit ett freak!

Jag har läst ut Pojken som inte Fanns nu , tror aldrig att jag läst böcker så fort och på eget initiativ förut. Men jag gillade verkligen dessa böcker så nu måste jag låna den 3:e boken av Becca : ) Efter denna samling funderar jag på att läsa Lisa Marklunds böcker , Gömda , Asyl och vad de nu heter. Har hört att de ska vara bra. Läser ni böcker? Eller är det bara jag som blivit ett freak ^^

Det var faktiskt Robban som fick mig att börja läsa då han började göra det. Igår tyckte han att jag var lite elak som distraherade honom när han läste ^^ jag gjorde ju inte ens ngt haa , men han slutade läsa iaf ;P

Har ni nåt bra boktips , så let me know ; )


Kommentarer
Postat av: Candra

Det finns massa bra böcker :D jag är dessvärre ett riktigt bokfreak, jag läser jättemycket :p men jag måste säga att jag blev lätt förvånad över att det va Robban som fick dig att börja läsa :p inte vad jag tänkt mig kanske :D

hihi

2009-01-12 @ 23:11:34
URL: http://redhed.webblogg.se/
Postat av: Anonym

läste att Marklunds böcker bara va påhitt.. =/

2009-01-13 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0