Jag hånglade med Governor Andy!

himlans skit! Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg innan inlägget "Jag har blivit ett freak" och det bara försvann (?) Så det är väl bara att börja om I guess. Har varit ute åh promenixat med mamms åh hundarna. Det var blåsigt åh kallt åh promenaden blev inte i det tempo jag hade tänkt mig så funderar på om jag skulle dra en runda själv? Men jag blev seg åh slö nu när jag satte mig känner jag. Självdiciplinen är inte den bästa - Jag jobbar på det!

Har nyss smörjt in mig med brunutansol , ser ingen skillnad dock men det tar väl ett tag innan de syns kanske. Jag känner mig som en likmask så skulle behöva lite färg men jag känner inte för att sola så jag testa en annan variant i hopp om att bli lite brun : ) Jag skulle vilja gå åh bli spraytannad ( vet inte riktigt om det heter så) för det lär ju ge jämnast åh snyggast resultat men det kostar väl endel också. Har även målat naglarna med ngt stärkande. De har en förmåga att gå av när de äntligen börjat bli lite längd på dem - morr! Helst av allt skulle jag vilja gå åh göra naglar men jag vet att jag ändå inte orkar hålla efter dem sen så det är bara onödigt! Och för att önska lite mer , så önskar jag mig verkligen ett badkar. Det är ett måste dit vi flyttar! Skulle vara så nice att lägga sig i ett varmt bad med  tända ljus runtomkring åh så lite roliga badkulor åh en massa skum och kanske bjuda in min sötnos ;P hihi.

Jag fortsätter drömma ( - om ett badkar )

Drömde en massa hemska saker imorse - som vanligt! Jag tänker inte ens gå in på vad de handlade om men jag kan verkligen inte förstå vart dessa drömmar kommer ifrån. Jag drömde en rolig sak också , eller rolig åh rolig jag skulle inte vilja att det hände i verkligheten men jag hånglade iaf med Governor Andy haa ^^

Pusskalas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0