Intervju avklarad!

jaha , då var man hemma igen. Intervjun gick väl helt okey. Jag vet dock inte riktigt vad jag känner el vad jag tyckte. När hon ringde så sa hon att det var sommarjobb det gällde men som skulle dra igång i feb , nu var hon inte alls säker på när det skulle dra igång eller hur mycket man skulle få jobba. Det kunde bli 3 dar i veckan ena veckan åh inget veckan efter (hon kunde inte svara på det). Det låter lite ostabilt åh det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Frågan jag ställer mig nu är vad jag då ska prioritera. Halvars drar igång i slutet på mars nångång åh där vet jag att jag kommer få jobba , denna vår/sommar ännu mer än förra. Känner mig aningen förvirrad. Sen är det ju inte alls säkert att jag får detta men OM. Det var ett minus att jag inte hade körkort också då det hade varit lättare att lära sig köra truck då. Det är på Servera jag varit på intervju alltso! Jag sökte dit för flera månader sen åh hon ringde mig häromdan : ) Själva jobbet verkade ju inte överdrivet roligt heller , bara killar/män som jobba istort sett åh de enda man gör är att köra truck åh plocka ordrar på lagren...det är ju ett jobb ofc men ändå :P

höll på att frysa ihjäl på vägen dit - och hem. Cyklade åh det kändes som öronen skulle ramla av åh händerna åh låren var typ helt bortdomnade =| men nu är jag hemma iaf , sprang ner i tvättstugan åh skulle se om det fanns ngn tvätttid åh det fanns det precis nu , känns som jag inte har en rent plagg kvar så tvätta var välbehövligt : ) nu är bara problemet att jag köpt sånt flytande tvättmedel man häller i en rund grej åh stoppar in i maskinen men den där runda grejen är spårlöst försvunnen - hm?!

aja , ska ta en dusch nu - lateeeer

Kommentarer
Postat av: E

Nej, jobbar inte än tyvärr.

2009-01-16 @ 12:54:20
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0