Im here , whenever u need me...

det är jobbigt när en nära vän inte mår som den borde åh inte känner sig lika glad som den brukar. Självklart blir det så ibland alla har vi svackor av olika anledningar åh livet är inte alltid en dans på rosor - även om jag önskar att det kunde vara så både för mig själv åh dem jag älskar åh bryr mig om! Du ska absolut inte skämmas , speciellt inte för mig som vet mest av alla om mina såkallade "svackor" och som alltid är där åh puschar åh tröstar. Jag vill att du ska känna att jag är den personen för dig också , du kan älta åh prata med mig så mycket du bara vill ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack<3

2009-01-23 @ 12:34:33
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0