Im getting closer

är det inte sjukt tråkigt att platta håret? Jag fullständigt avskyr att göra det nuförtin - men jag orkar inte gå med mitt halvlockiga hår som de flesta iofs tycker är jättefint när jag väl har det så medan jag själv tycker att jag ser minst 5 år yngre ut :P Hur ofta plattar ni håret?

Skrev ju inget spec om gårdagen så tänkte dra det lite kort nu , Camilla , Elin , Mli åh Alicia och Vickan åh Cornelia (staving?) var ju här. Alicia är alltså Emelies dotter åh Cornelia Vickans dotter. Elin är gravid åh Vickan också dock väldigt färskt för hennes del. Så ni kan ju gissa vad de stora samtalsämnena var. Jo , Barn , graviditet , förlossning , barnvagnar - bra åh inte bra osv osv...Jag åh Camilla satt väl mest åh lyssnade åh ställde en del frågor när vi inte riktigt förstod vad allting betydde så som foglossning mm. Det var faktiskt riktigt lärorikt åh intressant ; ) Och tack Emelie för att du sparat lite babystuffs åt oss när det blir vår tur ; ) Att Elin är gravid känns så fruktansvärt spännande , det kom så oväntat åh känns så himla roligt. Jag kände på hennes mage igår när lillfisen levde lite rövare därinne , det kändes inte så kraftigt men man kände ju ändå - det måste vara helt underbart att känna själv : ) enough...

precis när alla stod i hallen för påklädning så kom soffan , den kom i 3 delar åh vi blev en aning nervösa för hur den skulle få plats här , men det gick great åh den är helt underbar : ) Nu gäller det bara att se till att katterna låter den vara också. .På fredag ska vi ev på visning på en lägenhet (jag hoppas innerligt att det blir av och att vi gillar den och om vi gillar den att vi får den!) Denna är inte inom hyresbostäder , där verkar det ju omöjligt!

En ännu större anledning att längta till fredag är ju att vi ska sova på Grand Hotell då , äta middag åh ha det så sjukt mysigt : ) - can't wait! Jag hoppas det blir perfekt....

Pusspuss

I just don't get enough! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0