Hotellvistelsen : )




Ja , som jag skrivit om tidigare så hyrde min sötnos sviten på Gran Hotell för att fira vår 1-årsdag : ) Ohmy , så underbart lyxigt åh mysigt det var. Men mest facinerande var nog badrummet åh jacuzzin , det kändes som att vi spenderade mest tid där ;P Precis framför jacuzzin så fanns det en inbyggd platttv så ni kan ju gissa hur soft det var. Sen var det ju som ett vardagsrum med en divansoffa , platttv mm (bilder kommer) ett sovrum med den skönaste säng jag någonsin sovit i , jag ville sno med den hem! Hotellvåningen var helt perfekt. Vi var även åh käka middag på vår resturang , Butler's och maten var jättegod. Det var en helt perfekt kväll/natt/morgon , vi bubblade , åt gott , drack gott , myste åh ja mer behöver jag väl inte gå in på ; ) hihi. På morgonen blev det världens frukostbuffe också , det fanns verkligen allt! Det blev så perfekt som jag hade hoppats på : ) nu får ni se lite bilder här nedan....inte så många på oss dock , de bilderna var ganska lättklädda så dem tror jag vi spar på mohaha...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0