härligt med lite respons!

oh denna natt eller inte hela natten ska jag väl säga men innan jag väl lyckades somna var hemsk. Det är det värsta jag vet , när man verkligen försöker åh vill somna åh sen så går det bara inte! Åh i dessa lägen så sveper alltid (nästan iaf) en massa tråkiga saker över mig åh får mig att tänka så det knakar. Oftast är det jobbiga saker jag helst vill glömma , saker som alltid kommer sitta fast där i bakhuvudet som dyker upp. Och det gör det ju verkligen inte lättare att somna.

på tal om annat , så ringde jag min gamla chef nyss åh frågade honom om jag fick använda honom som referens och det fick jag självklart ( - hans egna ord ) sen så sa han att om jag var intresserad så skulle han höra av sig om de fick nåt jobb som skulle passa mig , eller när helmer drog igång igen åh det fanns nåt där : ) det känns ju jättepositivt! Äntligen får man lite respons åh även om det inte leder till ngt (vilket jag ändå hoppas) så känns det bra att bara få höra sånt! Så nu ska jag maila min handläggare på ams åh uppdatera henne lite : )

nagellacket jag köpte igår var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig! Det var typ lite rosaaktigt åh skimrade jättefint. Men när jag målade naglarna så var det helt genomskinligt typ = | skimrade fint gjorde det men what the fuck! Mli varnade mig dock för att hon trodde det skulle bli så - Jag skulle ha lyssnat ;P

har inga speciella planer för dagen , vi får se vad som händer helt enkelt : ) nu tänkte jag iaf käka lite frukost (alltid lika sent - jag vet). Sen ta en dusch åh fixa till mig lite! Hur är ni ? Även om ni inte har några planer för dagen , gör ni er iordning då? Jag gör nog det rätt så ofta , jag tycker om att vara fräsch åh känner mig mkt piggare åh gladare när jag gör iordning mig (jag menar inte överdrivet nu men ni fattar). Om jag går helt osminkad med en toffs på skallen åh joggingbyssor typ så känner jag mig därefter , det är skönt vissa dagar men oftast föredrar jag att vara lite fixad iaf : )

btw , så älskar jag min sötnos mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: E

Hehe, är som du som oftast gör mig iordning även om man bara är hemma! =)

2009-01-15 @ 22:13:15
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0