happy : )

Idag är jag glad för att:

-
Vi har köpt ny soffa, vi får den nästa vecka : )

- Jag ska på arbetsintervju på fredag (äntligen händer der nåt)

- Andra Avenyn börjar idag , hela 45 min långt ;P

- Jag har världens sötaste älskling ♥

det är bara en sak som irriterar mig för tillfället åh det är att det kommit ut 2 intressanta 2:or på hyresbostäders hemsida men när man ska anmäla intresse så står det att det är spärrat - morr! Så jag måste ringa dem imorgon för att de ska tabort spärren eller ngt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja va nära alla fall;) hade för mig att du fyllde samma dag som min morbror, men de var dagen innan. Skit också;)

va roligt med ny soffa. Va blev de för soffa då?



Kram

2009-01-14 @ 10:12:14
URL: http://hjartebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0