guess what? : )

Efter en stunds velande ang lägenheten så ringde jag och tackade Ja , and guess what? Vi fick den : ) Jag vet inte riktigt varför jag började vela. Jag gillar ju lägenheten , men det jag varit ute efter hela tiden är en lite äldre lägenhet , högt i tak åh lite sånt mysigt. Öppenspis skulle ju verkligen vara det , de hade ju endel lägenheter vi sökte men som vi inte ens fick chansen att kolla på , dessutom så är ju de lägenheterna ganska så mycket dyrare. Lägenheten vi bor i nu är äldre , har högt i tak mm. Men vi får se det från den ljusa sidan istället , det blir mycket lättare att hitta gardiner som passar ; )

Så den 1/5 flyttar vi , om det inte blir tidigare. Killen som har lägenheten nu flyttar ev redan 1/3 så om vår hinner bli uthyrd tidigare så kanske vi också kan flytta tidigare : ) vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0