fix åh trix med designen...

mh har ändrat om min desgin lite , är inte klar men orkade inte mer just nu det tar sån tid när man inte är så duktig! ;P Och nu fastnade jag på hur man ändrar en grej så nu låter jag det vara för en stund mohaha...

Jag vaknade runt 11 av att candra skickade mess (och tack för det , så jag slapp drömma mer). Drömde att jag var fången nånstans i ett stort hus hos ngn läskig gubbe. Han utsatte mig mfl för en massa sjuka test åh mamma visste att vi var fast där men kunde inte göra ngt för att hjälpa oss , ingen kunde! Jag drömmer alltid så sjuka drömmar. Men jag drömde en sak till innan denna dröm åh den kan jag väl inte direkt klaga över ;P

Nu tänkte jag typ äta ngn frukost sen gå åh duscha åh göra mig iordning för att sedan åka till stan. Jag har eg ingen lust att gå på stan men jag måste köpa alkohol åh så tänkte jag se om jag hittar ngt kul att ha på mig imorgon - förmodligen inte! Det gör jag aldrig när jag akutletar dagen innan. Men min garderob är sjukt tråkig just nu åh jag behöver nåt nytt : )

talk to you later...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Tänkte kika förbi och tipsa om min tävling där du kan vinna priser värda 700kr. Kika in du med :-)

2009-01-30 @ 13:26:46
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0