did u know that?

Visste ni att man kan vara så sexig att det är farligt för en själv? :P haha , det fick jag iaf veta igår!

Just nu väntar jag på att soffan ska komma åh tusan vad jobbigt det är att gå åh vänta på ngt. Jag törs inte ens hoppa in i duschen för med min tur så skulle de säkert komma just då ;P det skulle ju underlätta om soffan kom innan tjejerna kommer men så blir det troligtvis inte!

Har dammsugit precis också , det är ngt man måste göra minst en gång om dagen i detta hus. Jag förstår inte hur katterna lyckas skita ner så sjukt mycket! Just nu är jag lite sur på dem , inte nog med att det rivit sönder en massa tapet i hallen så har de gett sig på vår nya fina tapet i vardagsrummet - det känns mindre kul! Vi måste typ sätta en helt ny våd om det ska bli bra åh eg så blir det inte helt rätt då heller men det tänker man/andra människor förhoppningsvis inte på. Lyckat att de tar sig an såna sat-tyg nu när vi planerar att flytta så snart som möjligt. Det blir ju mer jobb för oss liksom!

Nehe nu ska jag kasta i mig nån macka , har visst glömt bort att käka frukost - later dude's : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe nu vet du hur vi kände me vår tapet inför flytten! kattjävlar säger ja bara!!

2009-01-20 @ 19:26:34
Postat av: jessica

glömde visst skriva mitt namn på den ovan ser ja;)

2009-01-21 @ 18:42:02
Postat av: Emelie

Jaha var det du : ) Jag tyckte kommentaren var lite strange utan namn :P

2009-01-21 @ 21:24:13
URL: http://differentthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0